نمره قبولی توئیتری‌ها به اسنپ؛ کاهش قیمت‌ و افزایش امنیت، مطالبه جدی کاربران

تهران-ایرنا- داده‌کاوی‌ایرنا نشان می‌دهد که با وجود اینکه ۴۸ درصد کاربران انتقاداتی به برند اسنپ داشتند نزدیک به ۵۲ درصد آنها از عملکرد اسنپ راضی و یا عدم نارضایتی خود را ابراز نکردند. بیشترین انتقادات به «نحوه تعیین قیمت‌ها» و «امنیت‌ سفرهای‌ اسنپی» از جانب توئیتری‌ها به این تاکسی اینترنتی مطرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.